donderdag 3 november 2011

enkele aanpassingen...

Tja, ik ben nog erg 'groen'  wat betreft 'bloggen' en het is bij mij dus nog echt een zoekproces, hoe ik het blog zo gebruikersvriendelijk kan maken.
Ik heb vanavond 2 dingen veranderd: iedereen kan nu een reactie plaatsen, hetzij met zijn/haar eigen naam, maar het kan ook anoniem. Onder het vakje 'een reactie plaatsen' staat het menu 'profiel selecteren'. Hier kun je dus ook anoniem of naam kiezen. Dus, laat de reacties maar komen! :)
Daarnaast kan ik me voorstellen dat niet iedereen zin/tijd heeft om elke dag te kijken of ik al wat nieuws te melden heb. Daarvoor is de optie 'follow by email', rechtsboven, onder de bezoekersaantal-teller. Als je daar in het witte vakje je emailadres achterlaat en op 'submit' klikt, krijg je dus voortaan een mailtje als ik een nieuw berichtje plaats, handig he!
Morgen is het een spannende dag, ik ga (samen met mama) weer richting de kliniek in Gemert om mijn medicijnen voor de IVF-behandeling op te halen en instructie te krijgen hoe ik mezelf moet injecteren. Weer een stapje verder dus.

1 opmerking: