Even een kort berichtje:
Vandaag tussen 12 en 5 zou ik gebeld worden met de boodschap, hoeveel embryo's er waren ontstaan en wanneer er 1 wordt teruggeplaatst.
Nou, jullie begrijpen het al, de hele dag de telefoon binnen handbereik, maar wel gelukkig genoeg afleiding met een leuk klasje.
Om kwart over 3 was de school uit en had ik nog niks gehoord. Toen had ik dus de tijd om me eens lekker druk te gaan maken... :)
Collega's leefden allemaal heel lief mee, vroegen regelmatig of ik al wat gehoord had, maar helaas dus nog niet.
Uiteindelijk ging om kwart over 4 mijn mobiele, de arts die ook gisteren het nieuws kwam brengen van de 9 eicellen. Hij vertelde me, dat van de 5 eicellen er 4 rijp waren en dat die dus in een schaaltje waren samengevoegd met zaad. Daar waren uiteindelijk 3 embryo's uit ontstaan, die nu in de stoof lagen door te delen.
Hij kon nog niet zeggen wanneer de terugplaatsing zal zijn, daar krijg ik morgenvroeg tussen 8 en 9 bericht over. Hij gaf wel aan, dat dit zeker niet vrijdag (morgen) zal zijn, maar eerder zaterdag of misschien zelfs maandag.
Nu hoop ik dat het zaterdag is, want maandag is een werkdag, wat weer veel geregel zou betekenen, maar dat is helaas niet te sturen.
Dus vooralsnog liggen er nu 3 potientiele kindjes in een schaaltje op mij te wachten. Zoals we vandaag op school een beetje een luguber grapje maakten: eigenlijk heb ik nu een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
Op naar morgenvroeg, ben weer benieuwd, hoop dat ze alle drie mooi doorgedeeld hebben en dus alledrie geschikt zijn om terug te plaatsen. Dan zouden er wellicht twee kunnen worden ingevroren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten