maandag 31 oktober 2011

na lang wikken en weken toch een weblog...

De afgelopen maanden heeft mijn BAM-avontuur (Bewust Alleenstaande Moeder) steeds vastere vormen aangenomen en in mijn omgeving zijn er inmiddels behoorlijk wat mensen op de hoogte van deze plannen.
Omdat ik heb gemerkt dat er veel mensen zijn die met me meeleven en graag willen weten hoe het hele traject verloopt, heb ik besloten om een weblog te starten.
Hier zal ik de komende tijd dan ook bijhouden wat er allemaal gebeurt, hoe ik het ervaar en hoop ik natuurlijk ook een zwangerschap te kunnen delen.
Ik zal de komende dagen een aantal berichten plaatsen, waarin de weg tot nu toe wordt verteld.
Voor nu hoop ik, dat iedereen die de afgelopen maanden naar mijn verhalen heeft geluisterd, me gesteund heeft, advies heeft gegeven en interesse in het hele gebeuren heeft getoond, me ook hier zal volgen!

5 opmerkingen: